دروازه بان تیم فوتبال تراکتور گفت: اطلاعات فنی الهامی بالاست و به شخصه دوست دارم این مربی در تیم ما بماند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم چهارمین پیروزی متوالی را به دست آوریم. وضعیت ما با حضور الهامی و بزرگتر‌های تیم متحول شده است و از الهامی تشکر و قدردانی می‌کنم که توانست تفکرات تیم را از لحاظ روحی و روانی تغییر بدهد و نتایج دلخواه را کسب کنیم.

دروازه بان تراکتور درباره اینکه الهامی در این تیم بماند یا یک مربی بزرگ اروپایی به خدمت بگیرند، بیان کرد: من دوست دارم الهامی در تراکتور بماند و همچنان هدایت تیم ما را برعهده داشته باشد. فکر می‌کنم تیم ما با حضور الهامی می‌تواند به نتایج دلخواه خود برسد. ما مربی بزرگ زیاد دیدیم، اما سیستم الهامی به صورتی است که ما  یک فوتبال به روز و عالی بازی می‌کنیم. اطلاعات فنی الهامی بالاست و به شخصه دوست دارم این مربی در تیم ما بماند.

مظاهری درباره دریافت گل دوم از پیکان گفت: به هر حال توپ ارسالی به صورتی بود که نمی‌توانستم به بیرون از دروازه بیایم و مقداری دو دل شدم و در دروازه ماندم و توپ به زمین خورد و کارم برای مهار توپ سخت شد. به هر حال در تمرینات آینده به صورتی کار می‌کنم که دیگر این اتفاق رخ ندهد.

باید هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند 

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی بدون سرمربی و بازی تدارکاتی بیان کرد: به هر حال برای تیم ملی باید سریع تر یک سرمربی انتخاب کنند و در شرایط سختی هستیم و امیدوارم وضعیت بحرانی  را سپری کنیم. البته به این وضعیت بحران گفته نمی‌شود و اگر همدل شویم این برهه را به خوبی می‌گذرانیم. همچنین سرمربی بیاورند که با فوتبال ایران آشنا باشد.

برانکو مرا برای دروازه بانی پرسپولیس می خواست 

مظاهری درباره اینکه برانکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال است، گفت: برانکو با فوتبال ایران آشناست و او خیلی به فوتبال ما می‌تواند کمک کند. بیرانوند اول فصل در پرسپولیس بود و برانکو مرا برای پست دروازه بانی می‌خواست، اما من تصمیم دلی گرفتم و به تراکتور پیوستم. من مشکلی با بیرانوند ندارم و او گلر خوبی است و امیدوارم به روز‌های خوب خود بازگردد. من برنامه هیچ گلری را نگاه نمی‌کنم و تمرکزم روی کارم است. 


بيشتر بخوانيد: پیکان ۲ - تراکتور ۳/ غرش سرخپوشان به گوش صدرنشینان رسید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار