فرمانداری دلگان دستگاه برتر پیشگیری از وقوع جرائم در سیستان و بلوچستان شد

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان از فرمانداری دلگان به عنوان دستگاه موفق و برتر حوزه پیشگیری از جرائم در توانمندسازی جامعه روستایی تقدیر کرد.

فرمانداری دلگان دستگاه برتر پیشگیری از وقوع جرائم در سیستان و بلوچستان شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی حمیدیان معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در دومین نشست اعضای کارگروه توانمندسازی جامعه روستایی سیستان و بلوچستان با قدردانی از عملکرد فرمانداری دلگان در حوزه پیشگیری از جرائم و کاهش دادن آسیب‌های اجتماعی گفت: روحیه کارآفرینی باید در روستا‌ها تقویت و توانمندسازی مردم با مهارت‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

محمدعلی حمیدیان افزود: عملکرد مدیران سیستان و بلوچستان همواره روی میز دادگستری بوده و قطعا مدیران جهادی، فعال در میدان عمل تجلیل خواهند شد.

او  اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم محروم و اقشار آسیب پذیر جامعه از اولویت‌های نظام اسلامی بوده، لذا ضرورت دارد مدیران و مسوولان در دستگاه‌های اجرایی با انجام کار‌های جهادی و برخورداری از روحیه انقلابی به تحقق اهداف نظام کمک کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: حضور مدیران سخت کوش، مومن و انقلابی در نقاط محروم روستایی، عشایری و شناسایی اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند به خدمت بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار