دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:مردم غیور و انقلابی ایران در حماسه ۹دی باری دیگر حمایت خالصانه و مقتدرانه خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

مردم ایران در ۹ دی حمایت خالصانه خود را از رهبری به نمایش می‌گذارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محسن اکبری  دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر خاش گفت: بالاترین معروف حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه است و مردم غیور، مومن و انقلابی ایران در حماسه ۹دی باری دیگر حمایت خالصانه و مقتدرانه خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

سرهنگ محسن اکبری  اظهار داشت: ولایت فقیه رمز موفقیت، عزت و سربلندی ایران بوده و رهبر معظم انقلاب در دشوارترین لحظات با تدابیر هوشمندانه شان توانسته‌اند کشتی انقلاب را از خطرات و تهدیدات نجات دهند.

او  بیان کرد: اگر حضور ارزشمند و رهبری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نمی‌بود تاکنون کشور ما دچار بحران‌های مختلفی می‌شد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پاسخ دادن به مطالبات مردمی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز مقام عظمای ولایت بوده که توانسته به اقتدار کشور بیفزاید.

او بر اهمیت توجه به انتقادات و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مردم در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان خاش نیز گفت: پیروی از تدابیر هوشمندانه، فرامین و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب کلید حل مشکلات کشور است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: رهبر معظم انقلاب بالاترین سرمایه برای ایران محسوب می‌شوند و اگر وجود نورانی و ارزشمند ایشان نمی‌بود کشور ما به این عزت و شکوه دست پیدا نمی‌کرد.

او  اظهار داشت: ولایت مطلقه فقیه در ایران رمز بقای اسلام و انقلاب بوده و هم‌اینک با گذشت بیش‌از چهار دهه از عمر انقلاب با رهنمود‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شاهد ابهت کشور در ابعاد مختلف هستیم.

امام جمعه خاش گفت: حماسه نهم دی که با عنوان تجلی بصیرت، میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، نشان دهنده حمایت بی‌مثال مردم همیشه در صحنه ایران از اسلام، رهبری و ارزش‌های والای نظام اسلامی است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار