مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان کشور با هدف اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی مهمان کودکان این استان شده است.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: همزمان با آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در کشور، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور سفر خود به سیستان و بلوچستان را آغاز کرد.

او گفت: این تماشاخانه با ورود به شهرستان نیمروز برنامه‌های شادی آفرین برای کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان را آغاز کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: تماشاخانه سیار کانون با امکانات صوتی و تصویری و دارا بودن سینمای سیار و یک صحنه اجرای نمایش در واقع یک مرکز فرهنگی هنری سیار است که با هدف ایجاد شادی و اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، لحظه‌های شادی را برای آنان می‌آفریند.

او  بیان کرد: عدالت فرهنگی نیز از دیگر اهداف این تماشاخانه است.

هادی ادامه داد: نمایش فیلم، اجرای مسابقه و سرگرمی و انجام بازی‌های بومی و محلی بخشی از برنامه‌هایی است که کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی با این تماشاخانه تجربه خواهند کرد.

او  گفت: انجام بازی‌های رایانه‌ای امکان دیگری است که برای تماشاخانه سیار تعریف شده و علاقه‌مندان این بازی‌ها می‌توانند از هیجان این قابلیت نیز بهره‌مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: تریلی سیار در شهر‌های نیمروز، زابل، بنجار، پارک فرهنگیان زاهدان، خاش، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار و کنارک به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.