هنرمند با استعداد نروژی کیک‌های فوق العاده از را از زنجفیل طراحی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارولین اریکسون هنرمند نروژی مجسمه‌های هیجان انگیزی را به صورت کیک زنجفیلی ساخته است. شاهکار‌های او به مناسبت کریسمس در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

همه چیز درست قبل از کریسمس سال ۲۰۱۳ آغاز شد، هنگامی که کارولین اریکسون غذای خوراکی خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان داد، یک مجسمه پیچیده و خوراکی که بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ قطعه جداگانه زنجفیل ساخته شده است. عکس‌هایی که از اولین تجربه شیرینی زنجفیلی وی در رسانه‌های اجتماعی به خصوص در Reddit مورد توجه قرار گرفته است، او حتی در این زمینه موفق به کسب جایزه بزرگ ۶۵۰۰ دلاری شد. از آن زمان، او در هر دو ماه آخر هر سال به طراحی، پخت و کنار هم قرار دادن شگفت انگیزترین مجسمه‌های زنجفیل اختصاص داده است. او با استفاده از یک اسکلت فلزی طراحی‌های شگفت انگیزش را انجام می‌دهد.

"این هنرمند در یکی از پست اینستاگرامی خود نوشت. "من دستورالعمل های معمول برای درست کردن کیک را را کمی تغییر می‌دهم تا آن را محکم تر کنم - بنابراین توصیه نمی‌کنم که خورده شود. من دو برابر از شربت و پودر بیکینگ استفاده می‌کنم. این زنجفیل را سخت‌تر می‌کند و به آن سطح صاف تری می‌دهد! ... مقدار زیادی شکر ذوب شده برای نگه داشتن آن وجود دارد! "  جای تعجب نیست که هر ساله او با پروژه‌های جدید هیجان انگیز زنجفیل را به نمایش می‌گذارد. اگر نمی‌توانید صبر کنید تا سال آینده هنرهای او را ببینید،کارولین اریکسون را در اینستاگرام دنبال کنید.

شگفت انگیزترین مجسمه های زنجفیلی

شگفت انگیزترین مجسمه های زنجفیلی

شگفت انگیزترین مجسمه های زنجفیلی

شگفت انگیزترین مجسمه های زنجفیلی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار