نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند و خطبه‌های نماز جمعه فرصت بسیار مناسبی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ماهانه ائمه جمعه استان در اقبالیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ائمه جمعه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند و خطبه‌های نماز جمعه فرصت بسیار مناسبی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است و رهبر فرزانه انقلاب هم بر استفاده از فرصت‌های نماز جمعه برای بصیرت‌افزایی تأکید ویژه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: ائمه جمعه باید مردم را از وظایف شرعی خود آگاه کنند تا با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق رأی بیایند و این وظیفه مسلم همه ماست.

امام جمعه قزوین در ادامه به حماسه ۹ دی ۸۸ که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت و هوشیاری در سالروز ۹ دی به میدان بیاییم تا در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بار دیگر به فتنه گران نشان دهیم که مردم پای کار هستند و اجازه فتنه و آشوب را به آن‌ها نخواهند داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.