مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: چندین طرح بزرگراهی، راه روستایی، مسکن مهر و بازآفرینی در استان به ارزش سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس به طرح‌هایی از جمله بزرگراه شیراز - جهرم به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال، بزرگراه مرودشت – درودزن به طول چهار کیلومتر با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، بزرگراه شیراز – کوار – فیروزآباد به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال و بزرگراه قائمیه – نورآباد به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

او، بیان کرد: علاوه بر طرح‌های بزرگراهی، ۷۰ کیلومتر راه روستایی نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که این طرح‌ها در سفر آتی مسئولان ارشد اجرایی کشور به بهره‌برداری می‌رسند.

زاهدی تصریح کرد: در این سفر ۴۷۴ واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ادامه داد: از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری طرح بزرگ بازآفرینی شهری به نام طرح فرهنگی، تجاری، تفریحی نیکان است که با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در بافت تاریخی شیراز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار