مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز گفت: بهره برداری از طرح ۴ خطه شدن راه آهن تهران تبریز مستلزم همکاری دستگاه‌های متولی است.

غلامحسین سلمانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: تکمیل طرح 4 خطه شدن راه آهن تهران تبریز تاثیر قابل توجهی در ظرفیت حمل و نقل و جابجایی مسافران خواهد داشت .

سلمانی افزود : اجرای طرح افزایش خطوط ریلی راه آهن، مسیر پیشرفت و آبادانی البرز را هموار می کند.

او گفت: با اجرای این طرح و افزایش دسترسی ریلی به استانهای غربی کشور، بستری مناسب برای رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری فراهم می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز افزود: افزایش ظرفیت حمل و نقلی راه آهن مشهد -تهران -تبریز و ظرفیت جابجایی مسافر از جمله مزیت های این طرح بشمار می رود.

سلمانی با اشاره به اینکه این طرح بیش از 90 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تکمیل آن تاثیر بسزایی در کاهش زمان سفر در خط راه آهن تهران- تبریز خواهد داشت.

او افزود: احداث تقاطع های راه آهن در شهرستان کرج برای حل معضل ترافیک و تسهیل در تردد خودروها حائز اهمیت است که با اتخاذ تمهیدات لازم و همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فعالیت عمرانی تقاطع های راه آهن در محدوده قزل حصار، مهرویلا و شیخ آباد در حال اجرا هستند.

سلمانی گفت: مشکلات پیش روی این طرح با تعامل دستگاه های مسئول در حال بررسی و رسیدگی می باشد و انتظار می رود در اولین فرصت این پروژه ملی به بهره برداری برسد. 

انتهای پیام / خ . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.