مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان بدون برگزاری مزایده دوم اخطاریه صادر کرده که اگر مجموعه تختی توسط هیات فوتبال تحویل داده نشود، به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

سپهر ابراهیمی مدیر روایط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: طی سال‌های گذشته، ورزشگاه تاریخی تختی اصفهان در اختیار هیات فوتبال استان بود و این مکان به محلی برای گردهمایی خانواده فوتبال مبدل شده بود.

او افزود: هیات‌های ورزشی متولی اصلی بحث "اجرا" در رشته ورزشی متبوع هستند و اداره کل ورزش و جوانان هم در زمینه فراهم سازی زیر ساخت‌ها و نظارت بر هیات‌ها مسئولیت دارد. ورزشگاه تختی، که ورزشگاه تاریخی اصفهان هست، بعنوان میزبان مسابقات لیگ پیشکسوتان استان استفاده شد و در هر هفته حدود ۲۸ تیم پیشکسوت که در کشور کم نظیر است در این زمین به تمرین و مسابقه می‌پرداختند.

ابراهیمی یادآور شد: فستیوال‌های رده‌های سنی پایه و مدارس فوتبال نیز بصورت هفتگی و مستمر با حضور تقریبی حدود ۱۵۰۰ نفر فوتبال آموز و فوتبالیست نونهال در این مجموعه برگزار میشد. نکته مهم و اساسی این است که هیات فوتبال استان بعنوان متولی فوتبال با کمترین هزینه و به شکل رسمی و با حداکثر کیفیت در این مجموعه میزبان خانواده فوتبال بود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان طی سال‌های اخیر سیاست خود را بر واگذاری اماکن ورزشی به افراد حقیقی و بخش خصوصی بنا نهاده است و همین امر اعتراض و انتقاد شدید سایر هیات‌های ورزشی را بدنبال داشته است. این امر که تنها با هدف درآمد زایی صورت گرفته، باعث میشود که افراد فاقد اهلیت و صلاحیت ورزشی مدیریت اماکن ورزشی را بدست گرفته و هزینه نجومی اجاره بها را از جیب خانواده ورزش تامین کنند.

او اظهار کرد: در حقیقت، اداره کل ورزش و جوانان با این تصمیم، نه تنها به مسئولیت خود مبنی بر فراهم سازی زیر ساخت‌های لازم برای ورزش عمل نمیکند، بلکه زیر ساخت‌های موجود را نیز انحصاری کرده و از دسترس مستقیم خانواده ورزش خارج میکند.

ابراهیمی در توضیح چگونگی مزایده برگزار شده برای مجموعه تختی گفت: در اولین نوبت مزایده مجموعه ورزشی تختی که هیات فوتبال نیز در آن شرکت کرد، شخصی حقیقی و فاقد اهلیت فوتبال صرفا بدلیل ارائه پیشنهاد مالی سنگین در این مزایده پیروز شد. بعد از مدتی، از این مسئله انصراف داد و اداره کل ورزش و جوانان بدون برگزاری نوبت دوم مزایده برای هیات فوتبال استان اخطاریه صادر کرد که اگر در تاریخ ۷ دی ماه این مجموعه جهت تحویل مجموعه ورزشی تختی به اداره کل ورزش و جوانان اقدام نکند، باید به مراجع قضایی پاسخگو باشد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت مجموعه تختی پس از انصراف شخص حقیقی پیروز شده در مزایده گفت: تنها هدف اداره کل ورزش و جوانان خروج هیات فوتبال استان از این مجموعه هست. به این ترتیب، پس از خروج هیات فوتبال، مجموعه بصورت موقت مستقیما در اختیار اداره کل ورزش قرار میگیرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.