مسابقات فوتبال خوش کسوتان استان کرمان در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال با مشخص شدن سیرجان و نرماشیر به عنوان فینالیست، به ایستگاه پایانی خود رسید.

سیدحسین تاج‌الدینی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوشکسوتان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره مسابقات فوتبال خوش کسوتان استان کرمان در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال در چهار گروه با شرکت ۱۵ تیم به میزبانی شهرستان‌های بافت، سیرجان، راور و کوهبنان با انجام ۳۱ مسابقه برگزار شد.

او به بازی‌های گروه نخست این مسابقات اشاره کرد و افزود: رقابت‌های این گروه از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه با شرکت تیم‌های زرند، راور و منوجان در راور برگزار شد که در نهایت تیم‌های منوجان و زرند به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

 

تاج الدینی تصریح کرد: رقابت‌های گروه دوم این مسابقات نیز ۹ تا ۱۱ مرداد ماه در سیرجان با حضور تیم‌های سیرجان، کرمان، فهرج و انار پیگیری شد که از این گروه نیز تیم‌های سیرجان و کرمان به دور بعد راه یافتند.

او بیان داشت: گروه سوم هم ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه با حضور تیم‌های ارزوییه، بافت، کهنوج و رفسنجان به میزبانی بافت برگزار شد که در پایان تیم‌های کهنوج و رفسنجان به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه خود به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

 

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال خوشکسوتان استان کرمان به برگزاری گروه چهارم این رقابت‌ها به میزبانی کوهبنان اشاره کرد و افزود: مسابقات با حضور تیم‌های بم، جیرفت، کوهبنان و نرماشیر از ۲ تا ۴ مرداد ماه انجام شد که بدین ترتیب، نرماشیر و بم به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه خود، جواز حضور در دور دوم را کسب کردند.

تاج الدینی با اعلام اینکه در پایان مسابقات دور اول، از هر گروه دوتیم، مجموعاً ۸ تیم به دور بعد صعود کردند، تصریح کرد: در گروه الف تیم‌های منوجان، رفسنجان، سیرجان و بم و در گروه ب تیم‌های کهنوج، کرمان، نرماشیر و زرند با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف سیرجان و از گروه ب نرماشیر به دور نهایی رقابت‌ها راه یافتند.

او بیان داشت: مرحله‌ی فینال این رقابت‌ها به صورت تک بازی در کرمان برگزار می‌شود که زمان برگزاری هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.