سراسقف اعظم مسیحیان ارتدوکس در فلسطین اشغالی که به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شده است، رژیم صهیونیستی را به توطئه علیه خود متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، عطاء‌الله حنا، سراسقف اعظم مسیحیان ارتدوکس در فلسطین اشغالی، در مصاحبه با این شبکه، بیماری خود را ناشی از توطئه رژیم صهیونیستی دانست و گفت به مبارزه در دفاع از فلسطین و قدس ادامه خواهد داد.

او در پیامی تصویری از اردن گفت: «برادران و خواهران عزیز از شهر امان -بیمارستان اردن- یعنی محلی که در آن پیگیر معالجاتم هستم، با شما صحبت می‌کنم تا ضمن تشکر و دعاگویی برای همه آنانی که به نوعی ابراز محبت کرده‌اند، بگویم که شرایط جسمی من خوب است و به خواست خدا بهبود می‌یابم. اعتماد ما در گام اول به خدا، در گام دوم به دوستان و در گام سوم به همه آنانی است که ما را مشمول دعای خیر خود می‌کنند.»

اسقف اعظم مسیحیان ارتدوکس قدس اشغالی افزود: «مسئولیت مستقیم توطئه‌ای را که رخ داد، با مقامات اشغالگر می‌دانم، اما هم زمان می‌گویم روحیه ما قوی و اراده ما پولادین است و به مبارزاتمان برای فلسطین و قدس ادامه می‌دهیم. به شبکه المنار، به بینندگان و شنوندگان این شبکه، درود می‌فرستم و می‌گویم از صمیم قلب سپاسگزارم.»

سراسقف حنا به دلیل مسمومیت با سم به بیمارستانی در اردن منتقل شده، حامی سرسخت جنبش حزب‌الله و مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است که چندی پیش بار دیگر حمایت خود را از این جنبش در لبنان نشان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار