مهم‌ترین حوادث امروز (هفتم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  شنبه هفتم دی  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ دستگاه پمپ آب سرقتی از یک انبار ضایعاتی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شامگاه گذشته، ضمن اشاره به تشدید مبارزه و برخورد با سارقان گفت: کار سرکشی از انبارهای ضایعاتی، با هدف شناسایی خریداران اموال سرقتی از سارقان و کشف اموال مالباختگان در یکی از مناطق شهری آبادان به اجرا درآمد.

او افزود: بر همین مبنا مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی یک انبار بزرگ ضایعاتی متخلف دراین‌باره شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و ورود به انبار یادشده، اموال سرقتی شامل ۲۵ دستگاه پمپ آب منازل، ۳ دستگاه برش ابزارآلات نجاری، یک دستگاه باتری خودرو و مقادیری سیم برق هوایی کشف و فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ تقی زاده  ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه ای سیم برق با ۸ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت:در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان کوی ولیعصر مبنی بر قطع برق منزل او و سرقت کابل آن‌ها بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری۱۱ولیعصر جهت بررسی به محل عزیمت نمودند که مشخص شد کابل اصلی برق ساختمان متعلق به شاکی از سمت پایه برق تا نزدیکی ورودی به کنتور ساختمان بدست سارقان بریده شده و ضمن سرقت آن از صحنه متواری شدند.

او ادامه داد افزود: دستورات لازم جهت شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت که خوشبختانه ظرف مدت ۲۴ساعت ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام تحقیقات میدانی واطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به سرقت اعلامی به ۸ فقره سرقت کابل هوایی معترف شدند گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم برق و یک عدد قیچی مخصوص قطع سیم کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضایی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.