دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: هم اکنون ۵۰ هیات فعال در این استان زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند و تنها در چوگان فعالیت ورزشی وجود ندارد.

۵۰ هیات فعال در همدان زیر پوشش بیمه ورزشی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خسرو اصله، دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان اظهار داشت: ۷۳هزار و ۲۵ ورزشکار این استان امسال زیر پوشش بیمه‎ ورزشی قرار گرفتند و این در حالی است که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه هزار ورزشکار در پوشش بیمه ورزشی این استان افزوده شده‌اند.

او اضافه کرد: از مجموع تعداد بیمه‌شدگان ورزشی امسال ۲۹ هزار و ۲۰۸ ورزشکار را بانوان تشکیل می‌دهند.

اصله بیان کرد: هیات ورزش‌های همگانی با ۱۱ هزار و ۲۴۸ ورزشکار بیشتر جمعیت بیمه شده ورزشی امسال را در اختیار دارد، ورزش‌های دانش آموزی با ۱۰ هزار و ۲۶۸ و فوتبال با هشت هزار و ۸۸۱ ورزشکار به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان خاطرنشان کرد: بیشترین ورزشکار در بخش بانوان نیز با ۹ هزار و ۷۲۴ تن به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد.

او افزود: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های ورزشی انتظار افزایش بیمه شدگان را داریم و هیات‌ها و باشگاه‌ها باید به این مهم توجه کنند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: اعتبار کارت بیمه ورزشی یکساله است و ورزشکاران می‌توانند از تمامی خدمات پزشکی ورزشی استفاده کنند.

او با تاکید بر اینکه مدیران باشگاه‌ها و روسای هیات‌های ورزشی باید با دقت و نظارت بیشتری به اهمیت پوشش بیمه‌ای ورزشکاران توجه کنند، اظهار داشت: بازدید میدانی از باشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی به صورت مستمر در حال انجام است و ورزشکاران بدون بیمه ورزشی حق فعالیت نخواهند داشت.

اصله پوشش بیمه ورزشی را بهترین پشتوانه برای ورزشکاران به هنگام مصدومیت و آسیب دیدگی دانست و افزود: ورزشکاران مصدوم از مزیت‌های بیمه ورزشی می‌توانند استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: هیات ورزشی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار