مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هواداران از رفتار‌های متناقض سرگیجه گرفته‌اند، گفت: اگر استراماچونی به استقلال برنگردد کار برای مربی بعدی بسیار سخت است.

کار برای مربی بعدی استقلال سخت است/ هواداران سرگیجه گرفته‌اندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی چینی با اشاره به اتفاقاتی که طی روز‌های اخیر برای آبی پوشان رقم خورده است گفت: استقلال روز‌های بسیار سخت و سرنوشت سازی را سپری می‌کند و شاید بتوان گفت بحرانی‌ترین روز‌های تاریخ این باشگاه در حال گذر است. به نظر می‌رسد نه استراماچونی و نه مجموعه باشگاه اراده‌ای برای ادامه همکاری ندارند و هر دو طرف در رودربایستی هواداران ابراز علاقه می‌کنند. اما رفتار‌ها نشان می‌دهد هر دو طرف عملا علاقه‌ای برای این منظور ندارند.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: اگر استراماچونی باز نگردد که احتمالش بسیار زیاد است، کار برای مربی بعدی هر کسی باشد بسیار سخت است. از یک طرف انتظار از تیم بسیار بالا رفته و مردم انتظار پیروزی‌های پر گل و بازی‌های تماشاگر پسند دارند و از سوی دیگر همین مردم عملکرد هر مربی دیگری را با استراماچونی مقایسه می‌کنند. برای همین کار مربی بعید بسیار سخت است.

وی افزود: آنقدر اخبار مختلف در خصوص استراماچونی شنیدیم که سرگیجه گرفتیم و راست و دروغ اخبار را از هم تشخیص نمی‌دهیم.

چینی تصریح کرد: چیزی که در این مقطع خیلی اهمیت دارد، نقل و انتقالات زمستانی است که باشگاه نباید از آن غافل باشد. تیم به جز مربی با کمبود بازیکن هم مواجه است و باید برای ترمیم نقاط ضعف چند بازیکن جذب شوند که هنوز هیچ خبری در این زمینه نیست.

پیشکسوت استقلال گفت: هم در خط دفاعی، هم در خط میانی و هم در خط حمله به بازیکن جدید نیاز دارد و باید بهترین‌ها برای این منظور قبل از شروع مجدد مسابقات جذب شوند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۸
بابا پدر مارو درآوردید...
مدیران استقلال لطفا دست از دغلکاری بر دارند...
آخرین اخبار