سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم نساجی برای نیم فصل دوم تغییرات اساسی خواهد داشت.

مهاجری: با داشته هایمان پرسپولیس را آزار دادیم/برای نیم فصل دوم نساجی تغییر می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران بیان کرد: در ابتدا باید به تیم پرسپولیس تبریک بگویم. اما حق تیم ما باخت نبود، آن‌ها بردند، چون راه پیروزی را بلد بودند، اما ما راه نباختن را بلد نیستیم.

او افزود: قصد گلایه گذاری ندارم و نمی‌خواهم شکست تیمم را گردن کسی بیاندازم. اما سه موضوع وجود دارد که باید گفت، چون اگر نگویم واقعا  مظلوم واقع می‌شویم. روزی که بازی ما با پرسپولیس را لغو شد، تیم‌مان به لحاظ شرایط بازیکنی واقعا ایده‌آل بود. چهار بازیکن ما فسخ نکرده بودند و ۲ بازیکن تیم ملی امید هم در اختیار تیم بودند. آن روز شاخص آلودگی  ۷۷ بود و امروز شاخص آلودگی بالاتر بود. در زمانی که در اوج بودیم بازی لغو شد و خواستیم بازی امروز ما کنسل شود، اما نشد. با این حال با  داشته‌هایمان پرسپولیس را آزار دادیم. همه اتفاقات دست به دست هم دادند تا در بازی که مستحق باخت نبودیم، ببازیم.

مهاجری در مورد اعمال تغییرات در تیم برای نیم فصل دوم بیان کرد: نساجی را برای نیم فصل دوم تغییر خواهیم داد تا شرایط بهترشود. امروز تغییر تاکتیک دادیم تا پرسپولیس را بیشتر تحت فشار بگذاریم و در نیمه دوم هم این را نشان دادیم. باید از هواداران‌مان تشکر کنم که همیشه برای ما سنگ تمام می‌گذارند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم  تیمی درست کنیم که شأن و شخصیتمان بتوانیم حفظ کنیم. داور بازی هم قضوات خوبی داشت به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

او در پایان گفت: قصد داشتم باباگلی را تعویض کنم که توان عبور از بازیکن مستقیم را دارد. پرسپولیس دفاع فشرده داشت و ما به بازیکنی نیاز داشتیم که از آن‌ها عبور کند. به دلیل اشتباهی که در ثبت شماره پیراهن به وجود آمده بود، نتوانستیم  تعویض را انجام دهیم و مجبور شدیم بازیکن عوض کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار