گپ و گفت خواندنی با محمود پاک نیت در خصوص وضعیت پیشکسوتان

بازیگر سریال «پس از باران» گفت: به تازگی وزارت ارشاد حرکت خوبی را انجام داده است و پیشکسوتان را به گردش می‌برد و از لحاظ پزشکی و درمان هم از آن‌ها تا حدی حمایت می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود پاک‌نیت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون اولویت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: من تئاتر را بسیار دوست دارم و سال‌های زیادی تئاتر کار کردم و بعد از آن وارد سینما و تلویزیون شدم، اما هرکدام جذابیت و گیرایی خاص خودش را دارد و حتی نوع بازی در تئاتر و جلوی دوربین متفاوت است.

وی در رابطه با وضعیت امروز سینما و تلویزیون بیان کرد: سینما راه خودش را پیش می‌رود و تلویزیون دارای قواعد خاص خودش است، اما هر دو باید برای بهبود وضعیت فعلی خود کوشا باشند و این به مسئولین، جامعه فرهنگی و هنری و همچنین عوامل تولید فیلم باز می‌گردد.

بازیگر سریال «پدر سالار» در خصوص مهمترین مشکلات و دغدغه این روز‌های پیشکسوتان اذعان کرد: سنی از پیشکسوتان گذشته است و توقع آن‌ها این است که مسئولین کشور فکری به حال رفاه آن‌ها کنند، چرا که برخی از پیشکسوتان شرایط سرکار رفتن را هم ندارند و واقعا برای امرار معاش در مضیغه هستند، در حالی که سال‌های سال برای فرهنگ و هنر کشور زحمت کشیده اند.


بیشتربخوانید: راز ۴۰ سال زندگی بادوام و عاشقانه‌ محمود پاک نیت و همسرش


بازیگر سریال «پس از باران» در همین راستا ادامه داد: به تازگی وزارت ارشاد حرکت خوبی را انجام داده است و پیشکسوتان را به گردش می‌برد و از لحاظ پزشکی و درمان هم از آن‌ها تا حدی حمایت می‌کند، من خودم نیز عضو انجمن پیشکسوتان بازیگر ایران هستم، اما این فعالیت‌ها محدود است و اصلا کافی نیست، این نهاد‌ها برای بقاء نیاز به حمایت دارند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پایان در خصوص علت کمرنگ شدن حضورش در سینما خاطرنشان کرد: بنده زمانی که کاری را قبول می‌کنم کار دیگری را نمی‌توانم انجام دهم و خیلی وقت‌ها به دلیل تداخل پیشنهاد‌ها و کار‌ها با هم شرمنده عزیزانی که با من برای فیلم سینمایی تماس گرفته‌اند شده‌ام و خودم نیز دوست دارم کار کنم، اما نه هر نقش و نه هر کاری.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار