سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: با تلاش ماًموران و یگان‌های زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی ابوذر طی ۹ ماهه امسال بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

کشف بیش از ۲۰ تن انواع موادمخدر در عملیات‌های قرارگاه عملیاتی ابوذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ عبدالعلی روانبخش، سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان گفت: با تلاش ماًموران و یگان‌های زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی ابوذر طی ۹ ماهه امسال بیش از ۲۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته، کشفیات انواع مواد مخدر ۱۴۸ درصد افزایش داشته است.

 سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان افزود: با تلاش‌های انجام گرفته در سال جاری ۱۶ تن و ۷۸۰ کیلو تریاک، ۴۶ کیلو و ۴۳۰ گرم مرفین، ۲۵۱ کیلو و ۵۴۰ گرم هروئین، ۲ تن و ۸۶۵ کیلوحشیش، ۱۲۵ کیلو و ۱۸۵ گرم شیشه و در مجموع بیش از ۲۰ تن انواع موادمخدر کشف و در این راستا ۱۶۹ نفر قاچاقچی و ۶ نفر اشرارمسلح دستگیر شده اند.

او با اشاره به هلاکت ۴ نفر از اشرار، مبارزه با مواد مخدر را یکی از مأموریت‌های اصلی قرارگاه ابوذر دانست و ادامه داد: اعتیاد موجب بروز بسیاری از معضلات اجتماعی بوده و مبارزه با این امر مهم نیازمند عزم همگانی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار