وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، لحظه فرار نتانیاهو را به پناهگاهی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان به معنای فروپاشی توان بازدارندگی اسرائیل دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی لحظه فرار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت این رژیم را به پناهگاهی در شهرک صهیونیست‌نشین عسقلان به معنای فروپاشی توان بازدارندگی اسرائیل دانست.

 آویگدور لیبرمن که رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» است چهارشنبه شب و در واکنش به انتشار فیلم لحظه فرار بنیامین نتانیاهو به پناهگاهی در حین بازدید وی از کارزار انتخابانی حزب حاکم (لیکود) در شهرک عسقلان که در پی شلیک خمپاره از نوار غزه اتفاق افتاد، اعلام کرد لحظه فرار نتانیاهو و ورود وی به پناهگاه برای دومین بار طی یک سال به معنای از بین رفتن قدرت بازدارندگی اسرائیل است.


بیشتر بخوانید: فرار نتانیاهو به پناهگاه در پی شنیده شدن آژیر خطر+ فیلم

واکنش بنی گانتس به فرار نتانیاهو به پناهگاه در عسقلان


گفتنی است رسانه‌های اسرائیلی فیلم ویدیویی از لحظه فرار بنیامین نتانیاهو در حین بازدید او از شهرک عسقلان در جنوب اسرائیل و پس از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر را پخش کردند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم چهارشنبه شب اعلام کرد که در حین بازدید بنیامین نتانیاهو از شهرک عسقلان صدای آژیر‌های خطر در این شهرک و دیگر شهرک‌های مجاور نوار غزه شنیده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار