رسانه‌های بلژیکی نام مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلوا را در فهرست ۱۱ بازیکن منتخب خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته برتر بلژیک، موسوم به ژوپیلر لیگ، رسانه‌های این کشور فهرست بازیکنان منتخب بازی‌های ۱۰ هفته گذشته را اعلام کردند که نام کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلوا نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

سایت فوتبال کرانت، در تیم رویایی خود و در خط حمله کاوه رضایی و امبوکانی مهاجم انتورپ را انتخاب کرده و در توصیف آن‌ها نوشته است، این ۲ برای تیم‌های خود بسیار ارزشمند هستند و در نتیجه انتورب و شارلوا را در پلی آف ۱ بی عیب و نقص نگه داشته اند.

سایت وال فوت بلژیک نیز ضمن معرفی تیم منتخب خود برای رقابت‌های هفته ۱۱ تا ۲۰، کاوه رضایی را در خط حمله برگزید.

این سایت نوشت: جاناتان دیوید در پست شماره ۱۰ پشت سر امبوکانی و کاوه رضایی قرار دارد: اگرچه دو نفر اول از ابتدای فصل در شرایط عالی قرار داشتند، رضایی مدتی است که گلزنی را شروع و بهترین سطح خود را در شارلروا پیدا کرده است، این تیم یکی از تیم‌هایی است در شرایط خوبی قرار دارد.

تیم فوتبال شارلوا با درخشش کاوه رضایی و علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی این تیم با ۱۹ بازی و یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های دوم و سوم جدول در رتبه چهارم ژوپیلر لیگ قرار دارد و در صورت پیروزی بر اوستنده در بازی فردا شب می‌تواند به رتبه دوم صعود کند.


بیشتر بخوانید:

درخشش ادامه دار رضایی در ترکیب شارلوا

پیروزی شارلوا با درخشش قلی زاده


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار