رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری تجمع میثاق با ولایت همزمان با سالروز حماسه ۹ دی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حماسه جاودان و ماندگار ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با ولایت در تاریخ ثبت شده است گفت: برنامه‌های سالروز حماسه ۹ دی در این استان تدوین شد.

 او اظهار داشت: تجمع بزرگ میثاق با ولایت امسال روز دوشنبه نهم‌دی ماه ساعت ۱۰صبح و راهپیمایی میثاق با ولایت در ۱۰ مرکز شهرستان، ۱۰ شهر و ۱۰ روستا با شکوه خاصی برگزار می‌شود و در شهرکرد مرکز استان نیز مراسم این روز از مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان تا چهارراه اداره برق تعیین مسیر شده است.

گرجی افزود: در این روز حماسی، نیرو‌های انقلابی فارغ از خط و مرز‌های سیاسی و حزبی، علیه استکبار جهانی وارد میدان شدند و پاسخ قاطع و دندان شکنی به حرمت شکنان و فتنه‌گران داخلی و اربابان آن‌ها در خارج از کشور دادند.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمن هیچگاه بیکار ننشسته است و به دنبال نفوذ در همه مسائل و ارکان نظام است و تنها سدی که جلوی نفوذ را می‌گیرد، بصیرت و آگاهی امت اسلامی است.

گرجی افزود: اتفاقات گذشته نماد اتحاد همه بدکاران برای فروپاشی نظام اسلامی بود، اما مردم با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه فتنه آن‌ها را خنثی کردند.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: تبلیغات ، حماسه ۹ دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار