برگزاری اولین جشنواره دیوارنگاری شهری کرمانشاه

معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اولین جشنواره دیوارنگاری شهری کرمانشاه را برگزار می شود.

شهرداری کرمانشاه به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   معاونت خدمات شهری  شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای اهداف و مأموریت­های خود و به منظور رشد، توسعه و ارتقای هنر شهری و فراهم آوردن فرصت مناسب جهت بهره ­گیری از خلاقیت­ها و آفرینش­ های هنری، ایجاد رقابت سالم­، تعامل، هم­فکری و تبادل تجربیات ، اولین جشنواره دیوارنگاری شهری کرمانشاه را برگزار می کند.

به گفته او اولین جشنوراه دیوارنگاری را با نگاه و تأکید به مفاهیم «شهر، فرهنگ، زندگی» و با رویکرد بهسازی و طراحی مجدد دیوارنگاره ­های موجود (که دچار فرسایش شده یا کیفیت­های هنری مطلوب را ندارند) , و همچنین خلق آثار جدید برگزار می کند.

او افزود: به این منظور علاوه بر معرفی دیوارهای مستعد اجرای دیوار نگاره، فهرستی از نقاشی­های دیواری فرسوده یا نامناسب در مناطق 8 گانه از طریق سایت جشنوراه در دسترس هنرمندان قرار می­گیرد تا طرح­های پیشنهادی خود را بر روی دیوارهای معرفی شده ارائه نمایند.
معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت:این جشنواره در دو گرایش برگزار می شود که هر دو گرایش آن با هدف بهسازی محیط شهری و دیوارهای فرسوده و طراحی مجدد برای نقاشی های دیواری فرسوده و نامطلوب در سطح شهر کرمانشاه انجام می­گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.