رئیس کمیته امداد گهواره گفت: تا پایان آذر ماه سالجاری ۲۲۷ فقره تسهیلات کارگشایی برای کمک به هزینه‌های تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت شده است.

 تسهیلات کار گشاییقدمی رئیس کمیته امداد گهواره در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به اعطای بیش از ۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال  تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان گفت: تا پایان آذرماه سالجاری تعداد ۲۲۷ فقره تسهیلات کارگشایی در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه‌های: تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت گردید.

او افزود: وام پرداختی درطی مدت مشابه سال ۹۷ تعداد ۲۰۷ فقره بوده که در مقایسه با سالجاری رشد‌ی ۱۱۰ درصدی داشته است.

قدمی گفت:همچنین مبلغ تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۴میلیارد و ۶۷۰میلیون  ریال بوده است که در مقایسه با سالجاری که مبلغ ۶میلیارد و ۱۰۰میلیون  ریال بوده از رشدی ۱۳۱درصدی برخوردار شده است.


او  هم چنین از  اعطای ۲۴۰میلیون  ریال کمک هزینه نقدی به دانش آموزان ممتاز ایتام تحت حمایت امدادگهواره خبر داد و گفت:

رئیس کمیته امداد گهواره گفت:به تعداد ۲۰ نفر از دانش آموزان ممتاز و کوشا در امر تحصیل به ازای هر نفر مبلغ ۱۲میلیون ریال از طرف خیرین نوع دوست در آغاز سه ماهه دوم سال تحصیلی جاری اهدا گردید.

او ادامه داد:گهواره دارای ۳۲۲ دانش آموز تحت حمایت است که کلیه هزینه‌های تحصیلی این عزیزان تا قبل از آغاز سال تحصیلی به حساب سرپرست آن‌ها واریز گردیده است.

قدمی افزود: از ۳۲۲ دانش آموز تعداد۶۰ نفر آنان ایتام هستند که در طول سال تحصیلی باهمت خیرین گرانسنگ و تلاش مجدانه امدادگران خدوم کمک‌های نقدی و غیر نقدی پراخت شده است.

او  افزود:خیرین سخاوتمند همیشه این نهادرا درامرکمک رسانی به محرومان بخصوص ایتام یاری کرده اند که امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش حامیان عزیز و نیک اندیش در این امر خدا پسندانه باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.