رئیس کل دادگستری مازندران در آیین تکریم و معارفه دادستان بهشهر،گفت: خدمت عاشقانه و بی منت به ارباب رجوع باید در سرلوحه کار ما و مدیران قضایی استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در آیین تکریم و معارفه دادستان بهشهر که با حضور مقامات قضایی و اداری استانی برگزار شد با اشاره به آیات متعددی از قرآن کریم که در آن سفارش به تقوا شده است،گفت: مهم‌ترین ویژگی مدیران، تقوا پیشگی، داشتن سابقه روشن و انقلابی بودن است که مکرراً در سخنان مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید شده است.

او شجاعت، نفوذناپذیری، قاطعیت و داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم را از دیگر ویژگی‌های مدیر کارآمد برشمرد و افزود:دستگاه قضایی استان باید درجهت تحقق اهداف سازمانی خود وطرح تحولی قوه قضائیه در ولایت مداری، قانون محوری و دغدغه مندی همواره پیشرو باشد.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به مشکل اطاله دادرسی و آماربالای پرونده در برخی شعب در استان بر مدیریت در رسیدگی ها، کاهش اطاله دادرسی، سرعت بخشی به اجرای احکام برخورد قاطع با انواع مفاسد و متجاوزان به اموال و منابع ملی تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت صلح و سازش و داوری اشاره و گفت:باید در جهت تقویت صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم از تجارب و چاره اندیشی نخبگان و تاثیرگزاران استفاده کرد.

او همچنین به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود:در جهت هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات در استان ضروری است تمام آنچه که موجب خدشه به امر انتخابات در مراحل مختلف می‌شود پیش بینی و پیشگیری شود تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم  و در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.

در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات و اقدامات صداقت دادستان پیشین بهشهر، مرادی به عنوان دادستان جدید این شهر معارفه شد.

 در حاشیه آیین تکریم و معارفه، رییس کل دادگستری مازندران از بخش‌های مختلف حوزه قضایی بهشهر و همچنین بندر امیرآباد بازدید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار