رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان گفت: انتخابات آبروی نظام است.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: انتخابات آبروی نظام است.

 تیمور سپهوند اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت، دوستی‌ها و ارتباط بین خود را گسترش دهند تا از آلوده شدن فضا جلوگیری شود.

او  ادامه داد: تنها در فضای آرام و سالم خواهیم توانست انتخابات خوبی برگزار کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان بر تبادل نظر بین برگزار کنندگان و مسئولین انتخابات تاکید کرد و گفت: خوشبختانه تعامل و ارتباط خوبی بین مسئولین استان وجود دارد.

او انتخابات را آبروی نظام برشمرد و افزود: هیچ کس حق ندارد اقدام به اجرای کار‌های فردی کند چراکه باید قانون ملاک حل تمام مشکلات باشد.
او به اهمیت آموزش افراد در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: برای شمارش آرا و اعلام آمار نهایی انتخابات نیاز به آموزش در روش تکمیل فرم‌ها داریم. در دوره‌های قبل اختلاف اراء بین ستاد اجرایی و هیئت نظارت به دلیل آشنا نبودن برگزارکنندگان به فرم‌های شمارش آراء بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان تصریح کرد: وظیفه همه ما ایجاد امید در بین مردم و داوطلبان است چرا که این باعث آرامش و نشاط در بین ملت می‌شود.

او با بیان اینکه ایجاد اختلاف در روند برگزاری انتخابات خیانت به مردم و نظام است، گفت: امیدوارم همه مسئولین با تعامل و همکاری بتوانیم انتخابات سالم و بانشاطی برگزار کنیم تا از ایجاد هرگونه تخلف انتخاباتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.