فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق حرفه‌ای بدل انداز کمتر از یک ساعت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۳۴ باغین این فرماندهی خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای بدل انداز کمتر از یک ساعتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: از دستگیری سارق حرفه‌ای بدل انداز کمتر از یک ساعت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۳۴ باغین این فرماندهی خبر داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان  در ادامه بیان کرد: این متهم که قصد داشت از شهرستان‌های غربی استان کرمان به استان‌های شمال غربی کشور متواری شود به جرم خود مبنی بر جعل فاکتور طلا و بدل اندازی دو عدد انگشتر طلا به ارزش ۴۵ میلیون ریال اعتراف و از وی مقداری طلای بدلی به همراه فاکتور و مقداری وجه نقد کشف شد.

او بیان کرد: این متهم انگشتر‌های بدل را به قیمت ۵۰ هزار تومان خریداری و با جعل فاکتور، آن‌ها به را جای طلای اصل به مبلغ ۴۵ میلیون ریال به طلا فروشان می‌فروخت که توصیه می‌شود شهروندان و طلافروشان نسبت به اینگونه موارد هوشیار باشند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تلاش مضاعف پلیس برای برخورد با عاملان هرگونه جرم، از دستگیری ۴۶ اراذل و اوباش دراجرای طرح ارتقاءامنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ فداءگفت: از این تعداد ۱۱ نفر نیز در اغتشاشات اخیر به عنوان لیدر در جهت تحریک شهروندان فعالیت داشتند.

او با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی گفت: تمامی افراد مرتبط با این اراذل و اوباش در مرکز استان مخصوصاً کسانی که از زندان آزاد شده اند به طور نامحسوس تحت کنترل پلیس هستند و در صورت ارتکاب کوچکترین جرم و تخلف، حتما دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار