استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان باید در قالب یک تشکل، ساماندهی و فعال شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال بختیاری افزود: هزینه‌کرد اعتبارات پژوهش، آموزش و مطالعه در دستگاه‌های اجرایی استان در محل خود ضرورت دارد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: دستگاه‌ها موظفند حداقل دو در هزار بودجه جاری ستادی و استانی خود را به تفکیک برای فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در نظر گیرند که باید در جای خود هزینه شود.

عباسی گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در قالب یک تشکل، ساماندهی و فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیریت افکار عمومی با کنترل افکار عمومی تفاوت دارد و روابط عمومی‌ها باید از طریق تبیین، تنویر و اقناع به فکر مدیریت افکار عمومی باشند.

او اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت فصلی ادامه یابد و نتایج پیگیری مسائل طرح شده در این نشست‌ها پیگیری و اعلام شود.

عباسی گفت: مدیران باید به دیدگاه روابط عمومی باور و اعتماد داشته باشند، زیرا روابط عمومی با هنر، تخصص و توانایی خود می‌تواند امید را در جامعه تزریق کند و در جهت تقویت اعتماد‌ها تلاش کند.

او افزود: فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز باید افرادی شجاع باشند و بدون ترس از موقعیت پستی خود براساس دانش، سواد رسانه‌ای و اطلاعات کامل و علمی برای رفع مشکلات وارد عمل شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستور کار قرار دهند.

عباسی ادامه داد: انتظار می‌رود قوانین مرتبط با روابط عمومی‌ها و همچنین تجهیز این واحد به امکانات مورد نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار