رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: فرد متخلفی که با سوزاندن لاستیک‌های مستعمل و دپو شده، باعث آلودگی هوای شهر بوشهر می‌شد، دستگیر شد.

دستگیری فردی که باعث آلودگی هوای بوشهر شده بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین یگانه, رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: از اطلاع دوستداران محیط زیست و حضور در محل تخلف، این فرد دستگیر شد و پرونده متخلف برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

او تصریح کرد: روز اول دی پس از اطلاع و مشاهده دود و آلودگی هوا در محل موردنظر حضور یافتیم و با حجم زیادی از لاستیک‌های سوخته شده و سیم‌های سوخته مواجه شدیم و فردی در حال جمع آوری سیم‌ها بود.

رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر عنوان کرد: از وی جویا شدیم که لاستیک‌ها را چه کسی سوزانده، که وی شخص متخلف را معرفی کرد و سپس از فرد متخلف جویا شدیم که دلیل سوزاندن لاستیک‌ها چه بوده، که وی نیازمند بودن خود را به سوزاندن لاستیک‌ها اعلام کرد.

یگانه ادامه داد: پس از پرس و جو از فرد مذکور، تخلف وی قطعی شد و فرد متخلف هم پذیرفت که سوزاندن این لاستیک‌های دپو شده باعث آلودگی هوای بوشهر شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.