مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان مشهدی به منظور معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهری به زائران با این اماکن آشنا می‌شوند.

آشنایی تاکسیرانان مشهدی با اماکن تاریخی و گردشگری شهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: به منظور اجرای طرحی با همکاری معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد تاکسیرانان با هدف معرفی اماکن تاریخی و گردشگری مشهد با این اماکن آشنا می‌شوند.

او تصریح کرد: براساس این طرح حدود ۲۰۰۰ نفر از تاکسیرانان مبادی ورودی حرم مطهر و ورودی‌های شهرمشهد طی اردو‌هایی در اماکن تاریخی و گردشگری مشهد؛ مانند خانه داروغه، باغ گیاه شناسی، باغ گل‌ها و پارک علم ودانش و ... حاضر و با این اماکن آشنا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هدف از اجرای این طرح، معرفی این اماکن به زائران است تا پس از زیارت از این مکان‌های تاریخی و گردشگری نیز بازدید کنند.

محبی افزود: در مرحله اول از اجرای این طرح ۳۰ تاکسیران از این امکان بازدید و به تدریج سایر تاکسیرانان مبادی ورودی حرم مطهر و مبادی ورودی مشهد با این اماکن آشنا خواهند شد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار