معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در دانشگاه علامه طباطبایی به دنبال تولید علم کاربردی هستیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات را حل کنیم.

رفع چالش های کشور با تولید علم کاربردی/به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت:  قابلیت های دانشگاه علامه طباطبایی بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر مشاهده می کنید و  امیدواریم با همراهی و هم‌­فکری استادان بتوانیم ظرفیت های دانشگاه را همان گونه که هست نشان دهیم.

او در ادامه افزود: اولویت معاونت پژوهشی تقاضا محور و کاربردی است و ما علاوه بر تولید علم محض و انتقادی به دنبال تولید علم کاربردی هستیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات و چالش های موجود در کشور را حل کنیم.

دهقانی فیروزآبادی گفت: همکاری جامعه و صنعت به عنوان دومین اولویت معاونت پژوهشی است و دانشگاه بدون جامعه و صنعت نمی تواند کارکرد مناسبی داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد:  اولویت دیگر این دانشگاه، افزایش تولیدات بین المللی است و تلاش ما بر این است که دانشگاه در سطح بین المللی داشته های علمی خود را عرضه کند.

او گفت: بعد از اقتصاد و شرکت های دانش بنیان، به سیاست های دانش بنیان بیش از هر چیز دیگری نیازمندیم تا بتوانیم از این طریق چالش ها و مسائل متعدد را درکشور را حل کنیم.

انتهای پیام /

برچسب ها: دانشگاه ، تولید علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار