عرضه اولین تبلت 5G سامسونگ در آینده نزدیک

شرکت سامسونگ به تازگی فهرستی از محصولات آینده خود را منتشر کرده که در آن نام تبلتی با فناوری 5G به چشم می‎‌خورد.

ساخت تبلت با فناوری 5G توسط سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی‌ و تبلت در سراسر جهان است که همواره سعی کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به محصولات خود، از رقبایش سبقت بگیرد. یکی از محصولات این شرکت که طرفداران زیادی دارد و شرکت سامسونگ هم از فروش این دستگاه هوشمند سالیانه سود بسیار بالایی را بدست می‌آورد، تبلت است. این شرکت چند سال است که به طور رسمی و حرفه‌ای وارد صنعت ساخت تبلت شده و در کنار عرضه تلفن‌های همراه خود، از نسل جدید تبلت‌ها نیز رونمایی می‌کند، اما ظاهرا شرکت سامسونگ قصد دارد اولین شرکتی باشد که از فناوری 5G در تبلت‌های خود استفاده خواهد کرد.

به تازگی فهرستی از محصولات آینده شرکت سامسونگ در وب سایت این شرکت منتشر شده است که بر اساس آن ظاهرا این شرکت قصد دارد از نسخه جدید تبلت خود که Galaxy Tab S6 نام دارد و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند رونمایی کند. این تبلت هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و مشخص نیست که دارای چه سخت افزاری خواهد بود، اما بر اساس نامی که از این تبلت در وب سایت سامسونگ منتشر شده است، قطعا از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و کاربران این تبلت می‌توانند لذت اینترنتی با سرعت بسیار بالا را تجربه کنند.

ساخت تبلت با فناوری 5G توسط سامسونگ

از طرفی هم با توجه به این موضوع که هیچ کدام از شرکت‌های سازنده تبلت تاکنون اسمی از فناوری 5G در محصولات خود نیاورده‌اند، انتظار می‌رود سامسونگ اولین شرکتی باشد که از این فناوری در یک رایانه‌ لوحی استفاده می‌کند. تا پیش از این فناوری 5G صرفا در گوشی‌ پرچمدار این شرکت یعنی Galaxy S10 5G وجود داشت و قرار است Tab S6 اولین تبلت دارای فناوری 5G در جهان باشد.


بیشتر بخوانید: گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی S10 لایت تا ماه آینده معرفی می‌شوند


با این حال هیچ اطلاعاتی از این تبلت در فضای مجازی منتشر نشده است و احتمالا باید تا ماه فوریه و مراسم CES 2020 منتظر معرفی این تبلت باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، تبلت ، 5g
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۵ دی ۱۳۹۸
آقا اینترنت کرمانشاه قطعه همراه اول ایرانسل رایتل همه قطعه چرا پیگیری نمی کنید، شما خبرنگاران مثلا باید بلندگوی ما مردم باشید و مشکلات ما را بیان کنید
آخرین اخبار