معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است و هرجا به امنیت مردم آسیب برسد نیروی انتظامی حتماً ورود پیدا کرده و تا ایثار جان با برهم‌زنندگان امنیت مبارزه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم جشن دانش‌آموختگی و اخذ درجه فراگیران دوره رزم مقدماتی و تخصصی آموزشگاه علمی-تخصصی شهید بهشتی ناجا اصفهان امروز برگزار شد.

به گفته مدیر آموزشگاه شهید بهشتی ناجا اصفهان، ۱۱۳۲ نفر از دانش‌آموختگان این مرکز در این مراسم موفق به اخذ درجه شدند.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهار داشت: شهید بهشتی به چند ویژگی مشهور بود. ایشان مقتدر، مقاوم و مصمم در انجام تکلیف الهی، منظم در رعایت وقت، مصمم در مقابل دشمنان و منحرفان و الگو و اسوه‌ای برای ملت بزرگ ایران بود. همان‌طور که ملت ایران با شعار‌های خود در مراسم تشییع پیکر ایشان قدردانی خود از خدمات این شهید را نشان دادند.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد افزود: از خانواده دانش‌آموختگان نیروی انتظامی به دلیل تربیت جوانان مصمم و با ایمان که در نیروی انتظامی خدمت خواهند کرد تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی و نیرو‌های مسلح وظیفه دفاع از امنیت کشور و ارزش‌های اساسی نظام را بر عهده دارند، ادامه داد: ارزش‌های اساسی نظام در عبارت "جمهوری اسلامی ایران" مستتر است. امنیت مردم خط قرمز ما است و هرجا به امنیت مردم آسیب برسد نیروی انتظامی حتماً ورود پیدا کرده و تا پایان جان با برهم‌زنندگان امنیت مبارزه می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا انجام وظیفه می‌کند. ایران کشوری بزرگ و امن است که هر بیگانه‌ای بخواهد به آن نظر سوئی داشته باشد، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با یک اشاره به مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌ها خواهند رفت.

او با بیان اینکه قیل و قال عوامل بیگانه اثر دلار‌ها و ریال‌ها است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموختگان جوان ناجا می‌توانند با نیروی جوانی خود نقش اصلی را در گسترش و تعمیق معنویت در سازمان خود داشته باشند.

نوری‌نژاد با توصیه به استفاده از آموزش‌های حرفه‌ای در هنگام مأموریت‌ها، عمل به قانون، هوشمندی با وجود پیچیدگی جرائم و تنوع حریف و بصیرت را از دیگر ویژگی‌های لازم برای خدمت در نیروی انتظامی دانست.

او گفت: هرکس در اجرای مأموریت به قانون عمل کرد، قانون هم از او حمایت می‌کند و عمل به قانون به منزلت انسان نیز اضافه می‌کند. از طرف دیگر باید بصیرت داشت، چون دشمن با تبلیغات فراوان جای دوست و دشمن و جای جلاد و شهید را عوض می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: دشمن با تبلیغات خود در فضای مجازی، منافقان را که در سال ۵۹ و ۶۰ مردم عادی را شهید کرده و می‌سوزاندند به عنوان ناجی مطرح می‌کند.

او افزود: لزوم داشتن بصیرت در بین نیرو‌های انتظامی، وظیفه همکاران ما را در سازمان عقیدتی-سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی دوچندان می‌کند و خوشبختانه آن‌ها به مأموریت خود به درستی عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.