باصفا: کمالوند به خاطر بازیکنان از پارس جنوبی جدا شد/ آرامش امروزمان را مدیون ۳ نفر هستیم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: احساس می‌کنم حتی رفتن کمالوند از پارس جنوبی هم به خاطر بازیکنان بود.

ایمان باصفا، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های پارس اظهار داشت: بردی که در بازی مقابل پیکان داشتیم و موفق به خوشحال کردن هواداران جمی شدیم، با نفراتی به دست آمد که کمالوند در تیم جمع کرده بود. تیم را کمالوند بسته بود و اول فصل هم گفتم که کمالوند مربی حساسی است  به نظم و انضباط، شرایط بازیکنان، خوابگاه و رفت و آمد و هتل  اهمیت می‌دهد.

باصفا: کمالوند به خاطر بازیکنان از پارس جنوبی جدا شد/ آرامش امروزمان را مدیون ۳ نفر هستیم

کمالوند حواسش به قرارداد بازیکنان هم بود

او ادامه داد: درصدی از مبلغ بازیکنان که روز قبل از بازی داده شد، زحمات شدید موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه و مرادی، مدیرعامل موقت تیم بود. اما این بند را در قرارداد‌های مان داشتیم که اگر تا نیم فصل پرداختی‌ها به ۵۰ درصد نرسد، ما می‌توانیم اقدام به فسخ کنیم و کسی هم حواسش به این بند نبود، به جز خودِ کمالوند. او برای تک تک بازیکنان این بند را در قرارداد‌ها رعایت کرد. ما فوتبالیست‌ها منبع درآمد دیگری به غیر از فوتبال نداریم و اگر این پول را نمی‌گرفتیم برای بازگشت به شهر و خانواده، دست مان خالی بود.

رفتن کمالوند از پارس جنوبی  به خاطر بازیکنان بود

باصفا گفت: کمالوند درگیر چنین مسائلی شده بود و به چیزی که مد نظر خودش بود، دست پیدا نکرد. دراین چند بازی هم که کمالوند نبود، کادر فنی تیم، همان روند کمالوند را در پیش گرفتند. بالاخره هر تیمی در یک برهه‌ای از فصل با سختی روبرو می‌شود و باید از این برهه عبور کرد. نمی‌گویم که با یک برد همه چیز گل و بلبل شده است چرا که جایگاه مان اصلا خوب نیست و تیمی که فراز کمالوند بسته است، نباید چنین جایگاهی داشته باشد. احساس می‌کنم حتی رفتن کمالوند از پارس جنوبی هم به خاطر بازیکنان بود.

باصفا: کمالوند به خاطر بازیکنان از پارس جنوبی جدا شد/ آرامش امروزمان را مدیون ۳ نفر هستیم


بیشتر بخوانید: پارس جنوبی ۳ - پیکان یک/ جمی ها با برد خانگی از پیکان سبقت گرفتند


آرامش مان را مدیون ۳ نفر هستیم

او ادامه داد: با گرفتن پول مان، به آرامش رسیدیم و این آرامش را مدیون ۳ نفر هستیم. کمالوند، موسوی و مرادی در این آرامش نقش داشتند. حتی باید از ایوب چراغی، سرپرست پارس جنوبی هم به عنوان یکی از عوامل موفقیت تیم نام ببرم. تا به حال نشده است که بروم با چراغی صحبت کنم و تلفن دستش نباشد. او مدام در حال هماهنگی مشکلات است.

وظیفه مان، تمرین کردن است

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد شروع نیم فصل دوم گفت: با کسب برد در آخرین بازی نیم فصل اول، می‌توانیم نیم فصل دوم را با روحیه آغاز کنیم. پول مان را هم گرفتیم و مرادی و موسوی کاری کردند که بیش از ۹۰ درصد تیم‌های لیگ برتری انجام ندادند. ما یکی از معدود تیم‌هایی هستیم که دریافتی مان به ۵۰ درصد رسیده است. ما با باشگاه قرارداد بستیم و مثل بازیکن حرفه‌ای وظیفه مان، تمرین کردن است.

باصفا: کمالوند به خاطر بازیکنان از پارس جنوبی جدا شد/ آرامش امروزمان را مدیون ۳ نفر هستیم

تا یک حدی پول برایمان مهم است

او درمورد فسخ قرارداد مهدی ترکمان با پارس جنوبی و شرایط مشابه دیگر بازیکنان این تیم، اظهار داشت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم که آیا فسخ قرارداد ترکمان قانونی بوده است یا خیر. قرارداد بازیکنان با توجه به آن بندی که توضیح دادم، تا نیم فصل بود. حالا نمی‌دانم اگر بازی معوقه داشته باشیم، بازهم می‌توانستیم فسخ کنیم یا خیر. البته نمی‌شود که همه ۲۵ بازیکن تیم مثل ترکمان قراردادشان را با تیم فسخ کنند. این اتفاق امکان نداشت و باید بگویم که پول، تا یک حدی مهم است.

ترکمان، اهل نارو زدن به تیمش نیست

باصفا گفت: از یک جایی به بعد، آبروی خودمان، اعتبار باشگاه و مردم جم برای مان مهم بود. من نمی‌دانم که ترکمان به کدام تیم خواهد رفت، اما ۲ سال در تیم‌های آلومینیوم و پارس جنوبی با او هم تیمی بودم و نوع تلاش و زندگی او را دیده ام. او آدمی نیست که بخواهد به تیمش نارو بزند. باید از تلاش‌های او تقدیر کنم و امیدوارم هرجایی که می‌رود، موفق باشد.


بیشتر بخوانید: احضار بازیکن جدا شده پارس جنوبی به کمیته انضباطی باشگاه


باصفا: کمالوند به خاطر بازیکنان از پارس جنوبی جدا شد/ آرامش امروزمان را مدیون ۳ نفر هستیم

کمالوند تیم را بسته و ای کاش خودش بالای سر تیم بماند

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد انتخاب مربی جدید برای تیم بیان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن را نگاه کنید. منصوریان از این تیم رفته و حالا بازیکنان آن تیم علاقه‌مند به بازگشت او هستند. نظر شخصی من این است که باتوجه به آرامش نسبی که در تیم ایجاد شده است، بازگشت کمالوند بهتر است چرا که تیم را خودش بسته است. کار مربی جدید برای هماهنگ شدن با بازیکنان، نیاز به زمان دارد. در دوران کمالوند نتایج بدی نگرفتیم، اما نتایج مان باب میل کمالوند نبود چرا که او انسان کمال گرایی است. حالا هم، چون با تیم قرارداد داریم، با تمام توان و بیشتر از نیم فصل تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار