بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: نساجی با بازی خوب، تیم‌های مدعی لیگ را در نیم فصل اول آزار داد.

رحمان جعفری بازیکن تیم نساجی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: تیم ما در تمام بازی‌های امسال فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را ارائه داده است، اما متاسفانه توپ‌های ما وارد دروازه حریفان نشد. نساجی تنها تیمی بود که تیم‌های مدعی همچون استقلال و شهرخودرو و حتی سپاهان را آزار داد و یا اینکه دروازبان‌های تیم‌های ذوب آهن و شهرخودرو بهترین عملکرد خودشان را مقابل نساجی ارائه دادند.

او افزود: خدا را شاکر که در بازی مقابل گل گهر این طلسم نبردن‌ها شکسته شد و توانستیم سرانجام با برد دل هواداران را شاد کنیم. تماشاگران حتی در روز‌های سخت ما تنها نگذاشتند و قوت قلبی برای تیم بودند. شما باید در نساجی بازی کنید تا معنی یار دوازدهم را بفهمید.

هواداران تا هر وقت بخواهند در قائمشهر می‌مانم

جعفری در خصوص وجود داشتن بندی در قراردادش مبنی بر فسخ یک طرفه به دلیل دریافت نکردن مطالباتش تا نیم فصل فوتبالی اظهار کرد: من هم مثل همه بازیکنان پیشنهاداتی دارم، اما در قراردادم بندی وجود ندارد. تا زمانی که باشگاه مرا بخواهد در خدمت نساجی هستم. من مدیون نساجی ام؛ چون از این تیم به فوتبال حرفه‌ای معرفی شدم. چه در مجموعه نساجی باشم و نباشم همیشه نساجی و نساجی چی‌ها در قلب من جای دارند و بازی کردن برای نساجی لذت بخش است، چون هوادارانی دارد که در سخت‌ترین لحظات زندگی یار و یاور شما خواهند بود.

تابع تصمیمات باشگاه هستم

بازیکن تیم نساجی در مورد به تعویق افتادن دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد: درباره بحث تعویق بازی پرسپولیس باید بگویم من بازیکن نساجی هستم و در این رابطه تابع تصمیمات باشگاه خواهم بود.

برای صنیعی فر آرزوی موفقیت می‌کنم

جعفری درباره مالکیت رضا حدادیان در تیم نساجی عنوان کرد: در مورد بحث تغییر مالکیت هم باید از زحمات مهندس صنیعی فر تشکر کنم که باعث شد نساجی لیگ برتری شود و انشالله در بقیه مراحل زندگی خود موفق باشد. انشالله نساجی با برنامه ریزی‌های حدادیان و کادر فنی و سرپرستی روز‌های خوبی را برای نساجی رقم بزنند، چون این مردم لایق بهترین‌ها بودند، هستند و خواهند بود.


بيشتر بخوانيد: بازیکنان نساجی، یکی پس از دیگری به دنبال فسخ قرارداد


انتهاي پيام/              

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار