معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح توسعه اقتصادی در مرحله اول در ۶۵ روستای این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اصغرپور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح توسعه اقتصادی در مرحله اول در ۶۵ روستای این استان اجرا می‌شود.

اصغرپور افزود: این طرح با هدف جلب مشارکت‌های محلی، توانمندسازی روستایی بر اساس قابلیت‌ها و هدفمند سازی تسهیلات اعطایی و ایجاد ارتقا درآمد روستایی اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در مراحل بعدی این طرح در سایر روستا‌ها نیز اجرا می‌شود، گفت: از تمام توان مدیریتی و قانونی سازمان در جهت اجرایی شدن این طرح که توسط پژوهشگران استان در حال تدوین است، استفاده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در خصوص اجرای بی عیب و نقص این طرح گفت: در جلسات کارشناسی چالش‌های پیش روی طرح اعم از عوامل بازدارنده قانونی مطرح و پیشنهادات لازم برای رفع آن‌ها ارائه می‌شود.

اصغرپور گفت: این طرح در هریک از روستا‌های تعیین شده بنا به ظرفیت‌ها و پتانسل‌های موجود در ۴ حوزه خدمات، گردشگری، کشاورزی و صنعت پس طی مراحل کارشناسی اجرا می‌شود.

برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در ۲۵ هزار روستای کشور در طول پنج سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار