پذیرش کارخانه نوآوری شیراز در حوزه‌های توسعه بازار، توسعه ارتباطات، توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز پذیرش کارخانه نوآوری شیراز استان فارس گفت: پذیرش کارخانه نوآوری شیراز برای تیم‌های استارت آپی، فریلنسرها، شرکت‌ها و سرمایه گذاران و شتاب دهنده‌ها در کارخانه آغاز شده، و تیم‌ها می‌توانند رزومه کاری خود را به رایانامه Info@shirazsuf.ir ارسال کنند.

او، بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده کارخانه نوآوری شیراز تا ۲۵ دی با حضور رییس جمهور به بهره برداری می‌رسد.
سهرابی با بیان اینکه کارخانه نوآوری شیراز با هدف تکمیل زنجیره زیست بوم کارآفرینی و رشد ایده‌های نخبگان و دانشجویان ساخته شده است، تصریح کرد: حوزه‌های فعالیت این کارخانه توسعه بازار، ارتباطات و کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: کارخانه نوآوری شیراز در فضایی به مساحت ۷ هزار متر و در محل کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) تجهیز شده، که به زودی به محلی برای رونق ایده‌های فناورانه تبدیل می‌شود.

او، ادامه داد: هدف از ایجاد کارخانه نوآوری شیراز شکل گیری یک اکوسیستم حاوی استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران، فروشندگان و موسسات آکادمیک و دانشگاهی است.

سهرابی اضافه کرد: امکانات در نظرگرفته شده برای کارخانه شامل فضای کار اشتراکی مخصوص تیم‌ها و گروه‌های استارت آپی، فضای کار اختصاصی برای افراد مستقل، دفاتر اداری مخصوص استقرار شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری، مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها، هلدینگ ها، بانکها، فضای برگزاری آمفی تئاتر و رویداد‌های مرتبط با توسعه فناوری و گسترش کسب و کار‌های دانش بنیان است.

او، اظهار کرد: اتاق جلسات، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و امکانات جانبی مانند باشگاه ورزشی، کافه، اتاق تلفن و فضای استراحت را از دیگر موارد پیش بینی شده برای کارخانه نوآوری شیراز برشمرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.