اخبار ورزشی قزوین را در روز چهارشنبه چهارم دی ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز چهارشنبه چهارم دی ماه، خبر‌هایی از تیم بسکتبال شورا و شهرداری برابر شیمیدور قرار می‌گیرد،دختران شهرداری قزوین در راه اصفهان،تیم بسکتبال دختران شهرداری راهی مشهد شدند،مصاف تیم فوتسال شهرداری قزوین و نفت امیدیه،تیم فوتسال کراپ با گهر زمین مصاف می‌کند،فیروز قزوین میزبان فینال لیگ یک بسکتبال با ویلچر کشور و سومی بانوی قزوینی در مسابقات اسنوکر رنکینگ کشوری هستید.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری برابر شیمیدور قرار می‌گیرد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و دربازی اول دور برگشت، تیم شورا و شهرداری قزوین در بازی خانگی فردابرابر تیم شیمیدور قم صف آرایی می‌کند.

دختران شهرداری قزوین در راه اصفهان

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم دختران شهرداری قزوین در بازی هفته پنجم در بازی خارج از خانه برابرذوب آهن اصفهان صف آرایی می‌کند.

تیم بسکتبال دختران شهرداری راهی مشهد شدند

تیم بسکتبال دختران شهرداری در بازی‌های هفته سوم و چهارم مرحله برگشت لیگ یک باشگاه‌های کشور در بازی‌های خارج از خانه برابر تیم‌های وولف تهران و رستکردار انزلی قرار می‌گیرد.

مصاف تیم فوتسال شهرداری قزوین و نفت امیدیه

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته دوم دور برگشت و در بازی خارج از خانه برابر تیم نفت امیدیه قرار میگیرد.

شاگردان محمد باغبان صالحی هم اکنون با ۱۱ بازی، ۱۴ امتیاز کسب کرده است.

تیم فوتسال کراپ با گهر زمین مصاف می‌کند

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته سیزدهم تیم کراپ الوند برابر گهر زمین سیرجان صف آرایی می کند.

بازی هفته سیزدهم تیم کراپ در سالن ورزشی یادگار امام (ره) شهر الوند برگزار می‌شود.

فیروز قزوین میزبان فینال لیگ یک بسکتبال با ویلچر کشور

مرحله فینال رقابت‌های لیگ یک بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با شرکت ۴ تیم به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

در این مرحله تیم‌های جانبازان فارس، هیئت بوکان، هیئت قزوین و هیئت هرمزگان برای رسیدن به عنوان قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

این مسابقات پنجم و ششم دی به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین پیگیری می‌شود.

سومی بانوی قزوینی در مسابقات اسنوکر رنکینگ کشوری

در پایان هجدهمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان، پریسا درویشوند ملی پوش قزوینی در بازی رده بندی با نتیجه ۲ بر ۱ از سد سعیده سادات صنعتی گذشت و سوم شد.

این مسابقات به میزبانی آکادمی بیلیارد فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.