فریبرز عسگری در نشست خبری خود اعلام کرد که پس از المپیک توکیو از هدایت تیم ملی کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش   خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو از هدایت تیم ملی کناره گیری خواهد کرد.  

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی هوگوپوشان اوزان ۵۸_ و ۶۸_ کیلوگرم کشورمان، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند و سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در نشست خبری خود اعلام کرد فارغ از کسب هر نتیجه‌ای در المپیک، پس از این مسابقات از هدایت تیم ملی تکواندو کناره گیری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: عسگری: برای کسب سهمیه مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم/ تعجب می کنم برخی ها با کدام اطلاعات نظر می دهند


عسگری نخستین بار در سال ۱۳۹۰ و پس از جدایی مهماندوست، هدایت تیم ملی تکواندو را برعهده گرفت، اما او در این برهه توفیق چندانی نداشت و نتوانست افتخارات دوران مهماندوست را تکرار کند. فدراسیون نیز پس از المپیک ۲۰۱۲ لندن، او را از تیم ملی کنار گذاشت. با این وجود او در اسفندماه سال ۱۳۹۶ بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو انتخاب شد و هوگوپوشان کشورمان تحت هدایت او در مسابقات متعددی شرکت کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقات قهرمانی جهان، گرندپری و بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد.  

با این تفاسیر فدراسیون و کادرفنی بعدی تیم ملی که پس از المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب خواهد شد، کار دشواری دارند و باید بلافاصله پس از توکیو، برای حضور قدرتمند در رقابت‌های بین المللی و فشرده‌ای که موفقیت در آن‌ها راه کسب سهمیه از طریق رنکینگ را هموار می‌کند، برنامه ریزی و اقدام کنند.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار