نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست‌های اشغالگرایانه این رژیم اعلام کرد به‌زودی طرحی برای ساخت بیش از ۳ هزار واحد غیرقانونی در منطقه کرانه باختری را پیش خواهد برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد به زودی طرحی برای ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی و مناطق جدید صنعتی را در کرانه باختری پیش خواهد برد.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز اعلام کرد که این طرح طی دو هفته آینده برای تصویب به شورای عالی برنامه ریزی رژیم صیهونیستی فرستاده خواهد شد.

این تصمیم زمانی مطرح شده است که دو روز به انتخابات داخلی حزب لیکود باقی مانده است و نتانیاهو که چندین بار در انتخابات شکست خورده است برای کسب رأی بیشتر در انتخابات پیش رو سفر‌های مختلفی به سراسر اراضی اشغالی داشته و کنفرانس‌های متعددی تشکیل داده است.

تصمیم به ساخت و ساز‌های جدید در محدوده شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری در حالی مطرح شده است که شورای امنیت در چندین قطعنامه هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی را در اراضی فراتر از مرز‌های ۱۹۶۷ غیرقانونی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار