مدیرعامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام(ره) درباره پویش احسانه توضیحاتی داد.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ستاد پیشرفت و محرومیت زدایی شعار ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی چندسالی است بر روی حوزه‌های اجتماعی و ارائه خدمت در حوزه‌های اجتماعی متمرکز شده است، گفت: یکی از کار‌های مهمی که از چندی پیش شروع شده است تهیه جهیزیه برای زوجین مناطق محروم است.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت:شناسایی این زوجین توسط گروه‌های جهادی بومی و خیریه‌های هر منطقه انجام می‌گیرد.

ترکمانه با بیان اینکه تاکنون ۱۲ هزار جهیزیه تأمین شده است، ادامه داد: پویش احسانه در راستای تأمین جهیزیه راه اندازی شده است وبه ازای هر یک جهیزیه‌ای که مردم تأمین می‌کنند ستاد اجرایی دو جهیزیه را در چرخه پویش احسان قرار می‌دهد.

او گفت: کالا‌هایی که برای جهیزیه‌ها درنظر گرفته می‌شود تماما ایرانی هستند و همچنین ارزش هر جهیزیه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است.

ترکمانه با بیان اینکه ۱۴ قلم کالای اساسی برای هرجهیزیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این بسته شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، کالای خواب، اتو، جارو برقی، بسته‌های فرهنگی و ... است.


بیشتربخوانید: اهدای ۱۲۳ جهیزیه به زوج‌های خراسان رضوی


او افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سایت دنیای احسان و شماره گیری کد دستوری *۴۰۳۰*۱۴# کمک‌های خود را برای این پویش واریز کنند.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه رئیس ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکید بر حفظ کرامت افرادی دارند که جهیزیه را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: شب میلاد حضرت زینب (س) سامانه‌ای راه اندازی می‌شود که زوجین جوان می‌توانند مدل و مارک کالا‌های اساسی جهیزیه خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار