کارشناس هواشناسی همدان گفت: آسمان استان از فردا بارانی می شود.

همدان بارانی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدحسن باقری‌ شکیب، کارشناس هواشناسی همدان افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در برخی از ساعات افزایش ابر، همراه با غبار محلی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او با ورود سامانه بارشی به استان انتظار بارش‌های قوی از این سامانه نداریم و اوج فعالیت این سامانه از عصر جمعه خواهد بود.

باقری‌ شکیب با بیان اینکه روز جمعه سرعت وزش باد بیشتر می‌شود، عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه، از میزان آلودگی هوای همدان کاسته می‌شود و دمای هوای بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: روز شنبه با خروج این سامانه، آسمان همدان آفتابی می‌شود.

کارشناس هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

باقری‌شکیب اضافه کرد: دمای کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتی ‌گراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای این شهر هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد، به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.