رئیس اداره ورزش و جوانان سیروان گفت:ورزش قهرمانی از خانه‌های ورزش روستایی شروع می‌شود.

ورزش قهرمانی از خانه‌های ورزش روستایی شروع می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛طالب فرجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیروان با حضور در محل بخشداری کارزان برای رفع مشکلات خانه روستائی روستای قنات آباد بخش کارزان تشکیل جلسه داد.

فیضی بخشدار کارزان، نوروزی دهیار قنات آباد و مسئول خانه ورزش روستایی در این جلسه حضور داشتند.

فرجی در ابتدای جلسه پس از عرض خیر مقدم از دغدغه فکری بخشدار برای ورزش کارزان تقدیر کرد و بیان کرد: بعد از یکسال فعالیت انتظار می‌رود مراسم تجلیل از قهرمانان در این بخش برگزار شود.

او با اشاره به استقبال وفعالیت خوب نوجوانان و جوانان در خانه ورزش روستائی قنات آباد گفت: با توجه به اینکه ۸۵ در صد جمعیت شهرستان روستائیان را تشکیل می‌دهند می‌توان ورزش قهرمانی را از خانه‌های ورزش روستائی شروع کرد.

این مسئول افزود:با همت مضاعف (کسرا) مربی جوان و با انرژی این خانه روستائی باید درصدی از قهرمانان شهرستان از میان ورزشکاران قنات آباد باشند.

در ادامه فیضی بخشدار کارزان اظهار داشت: برای احداث فضای ورزشی در منطقه نیاز به پیگیری زیادی دارد، اما این خانه جوان یکی از فضا‌های است با نگاه همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان بوده وبرای اثبات اینکه این بخش دارای استعداد ورزشی و شایسته توجه بیشتری برای احداث اماکن ورزشی دیگری دارد باید برترین‌های ورزش را به عنوان نماینده به استان معرفی کرد.

او افزود: توانائی مربی جوان این خانه روستائی بیشتر از این است، وشاید کمترین انتظاراست که اداره ورزش از ایشان دارد.

در پایان نوروزی دهیار قنات آباد نیز اظهار داشت: قطعا با این رویکرد که در ورزش شهرستان وجود دارد امید را در دل این جوان نهادینه شد وبنده را در کنار ایشان برای معرفی قهرمانان نیز تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.