حبیب‌الله خجسته پور در مورد تعداد شعب اخذ رأی در انتخابات پیش رو در استان سمنان گفت: ایجاد ۶۵۲ شعبه اخذ رأی در این استان پیشنهادشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پیشنهاد ما مبنی بر ایجاد ۶۵۲ شعبه اخذ رأی بوده است؛ البته اختیار با هیئت اجرایی است که در این مورد تصمیم نهایی خود را در مدت‌زمان باقی‌مانده اعلام کنند تا نتیجه نهایی اطلاع‌رسانی شود.

او افزود: تعدادی از فرایند‌هایی مرتبط با انتخابات از جمله تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت‌نام از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی انجام‌شده است.

خجسته پور تصریح کرد: با توجه به اینکه ۵۹ روز تا برگزاری حماسه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال باقی‌مانده است؛ مقدمات کار فراهم‌شده است تا انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم، سالم و امن را در استان سمنان شاهد و ناظر باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان داشت: برگزاری چنین جلساتی در شهرستان‌های مختلف استان بسیار لازم و ضروری است تا مشکلات احتمالی در برگزاری فرایند انتخابات حوزه‌های انتخابیه موردبررسی و رسیدگی قرار گیرد و هدف از برگزاری جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز امروز با همین هدف برگزار شد.

خجسته پور به موضوعات مطرح‌شده در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های شاهرود و میامی اشاره کرد و از جمله آن‌ها را موضوع آنتن دهی محل شعب اخذ رأی و مباحث مربوط به حوزه پشتیبانی و تدارکات و همچنین فرایند‌هایی که تا روز برگزاری انتخابات باید انجام شود؛ عنوان کرد.

او اظهار داشت: تمامی ستاد انتخابات استان سمنان و شهرستان‌های مختلف این استان، فرمانداران، بخشداران آماده هستند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه با تمام قوا و حفظ اصل بی‌طرفی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در حال حاضر بحث بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت استان و هیئت نظارت مرکزی در حال بررسی است تا در ۲۰ روز مهلتی که وجود دارد به اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده و بررسی مجدد صلاحیت دیگر داوطلبان رسیدگی شود و بعد از پایان این مهلت بیست‌روزه نتیجه به اطلاع داوطلبان و مردم می‌رسد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.