مهم‌ترین حوادث امروز ۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۲ انبار و کشف ۴۰۰ تن گندم و جو احتکارشده

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و پلمپ ۲ انبار غلات احتکار شده شامل ۴۰۰ تن جو و گندم در روستا‌های اطراف این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در انبار‌های خود اقدام به احتکار گندم و جو کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران به همراه کارشناسان اداره غله و جهاد کشاورزی پس از هماهنگی قضائی به آن مکان اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند میزان ۲۰۰ تن گندم احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی "کناره" هم از یک سوله گندم و جو احتکار شده اطلاع پیدا کردند و با هماهنگی مرجع قضائی، از آن محل بازرسی و موفق به کشف ۵۰ تن گندم و ۱۵۰ تن جو فاقد مجوز نگهداری و احتکار شدند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ۴۰۰ تن غلات احتکار شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص هر ۲ انبار پلمپ و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کامیون و کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک کامیون و کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق، ماموران یگان امداد این شهرستان در محور جهرم به سمت اکبرآباد به یک کامیون تانکر دار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: در بازرسی از این خودرو مشخص شد که حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد، به منظور مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به خدمت گزاران خود در انتظامی کوار اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف انواع لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور خومه زار به نورآباد، یک سواری ۴۰۵ حامل کالا را توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند تعداد ۴۱ قطعه انواع قطعات داشبورد و ۴ عدد صندلی سواری تویوتا کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سارق حرفه‌ای به ۲۰ فقره سرقت در کازرون اعتراف کرد

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل بر سطح شهر، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق در حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: پس از انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش داده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کشف بیش از ۳۲ کیلو تریاک در پژو ۴۰۵

فرمانده یگان امداد شیراز از کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم مهدی قلعه بردار فرمانده یگان امداد شیراز اظهار کرد: مأموران یگان امداد شیراز هنگام گشت زنی در بلوار رحمت، به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ قلعه بردار با بیان اینکه مبارزه بی امان با مواد مخدر در دستور کار پلیس است، بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد قاچاقچی، می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۱ کیلو تریاک در فسا

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک خودرو پراید و کشف ۱۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودرو پراید مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۱ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار