تولید باتری گرافینی برای پرچمدار هوآوی P40 Pro تکذیب شد

اخبار جدید دنیای فناوری حاکی از این است که خبر‌های مربوط به نوع جدید باطری در گوشی P40 Pro این شرکت ممکن است جعلی باشد.

انتشار اخبار جعلی درباره باطری هوآوی P40 Proبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش خبری مبنی بر این منتشر شد که هوآوی P40 Pro ممکن است اولین گوشی هوشمند جهان باشد که با یک نوع باطری جدید تولید خواهد شد؛ یک ماده بسیار جدید که تا به جال در باطری هیچ گوشی هوشمندی از این ماده استفاده نشده است. این ماده جدید باعث می‌شود که باطری دستگاه جای کمتری در گوشی بگیرد و با سرعت خیلی بیشتری شارژ شود. این خبری بود که حساب رسمی فرانسوی زبان شرکت هوآوی در توئیتر منتشر کرده بود؛ که کمی پس از انتشار از این صفحه برداشته شد.


بیشتر بخوانید: جایزه یک و نیم میلیون دلاری اپل برای کشف حفره امنیتی در iOS


در توئیتی که از این حساب کاربری منتشر شده، چندین کلمه فرانسوی درباره P40 Pro دیده می‌شود، اما کلمه‌هایی مانند باطری و گرافین خبر از این می‌دهند که باطری جدیدی که قرار است روی گوشی P40 Pro به کار گرفته شود، از جنس گرافین است که مقاومت بالاتری نسبت به باطری‌های جنس لیتیوم هم خواهد داشت.

انتشار اخبار جعلی درباره باطری هوآوی P40 Pro

بر اساس خبر جدیدی که IceUniverse منتشر کرده، خبر تولید باطری گوشی از جنس گرافین یک خبر جعلی از هوآوی بود و به نظر می‌رسد توئیتر فرانسوی شرکت هوآوی برای انتشار این خبر از رندر یکی از طرفداران این شرکت استفاده کرده است که توسط خود شرکت رد شده است. بر اساس ادعای متخصصان شرکت IceUniverse تولید یک باطری از جنس گرافین برای گوشی‌های هوشمند در حال حاضر غیر ممکن است و بدین ترتیب توئیت هوآوی به عنوان یک خبر جعلی به حساب می‌آید. گفتنی است اولین شایعه‌ها برای تولید یک باطری گرافینی از یک کاربر فضای مجازی در کشور هند آغاز شد که اولین رندر‌ها را برای P40 Pro هوآوی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

حال باید منتظر این ماند تا متوجه شویم که هوآوی برای جدیدترین پرچمدار خود چه برنامه‌هایی در نظر دارد و قصد دارد این پرچمدار را با چه ویژگی‌های جدیدی رونمایی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار