صدور روزانه ۷۰۰مجوز پرواز از آسمان جمهوری اسلامی ایران، نشان از امنیت پایدار کشور دارد.

۷۰۰پرواز امن، روزانه در آسمان آبی ایرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، امیرسرتیپ شرفی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: این موضوع گوشه‌ای از امنیت مرز‌های هوایی، زمینی و دریایی ایران است که با جانفشانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌شود.

او با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته با ترفند‌های مختلف و توطئه‌های فراوان سعی در برهم زدن امنیت ملی ایران اسلامی را داشته اند افزود: افتخار می‌کنیم که امروز دشمنان ما به اقتدار، قدرت و ولایت مداری نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران، معترفند.

امیرسرتیپ شرفی با بیان اینکه اطاعت از ولایت می‌تواند ما را به اهداف نهایی نظام برساند،گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزیدن سه هدف ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری به دنبال پیشبرد اهداف خود است.

در این جلسه سرتیپ دوم محمودی به سمت ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی و فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ پیاده استان منصوب و از خدمات ۱۸ماهه غفاری فرمانده سابق قدردانی شد.

غفاری از این پس به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۵۸ تکاور در شاهرود انجام وظیفه خواهد کرد.

در این جلسه همچنین از خانواده مرحوم گروهبان دوم وظیفه اکبرزاده، که اعضای بدن خود را پس از مرگ اهداء کرده بود، نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.