بازرس نان و آرد اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۹ واحد نانوایی متخلف این شهرستان به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سروش نیا بازرس نان و آرد اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک بازرسی سطح شهر و روستا ۹ واحد متخلف نانوایی را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

او با بیان اینکه در طول ماه گذشته ۲۳۹ مورد گشت مشترک با بازرسان صورت گرفته، افزود: در این بازدید بارزسان در ۲ شیفت کاری بر وزن چانه‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مواد افزودنی واحد‌های نانوایی، سنگکی و نان روغنی نظارت کردند و در این ارتباط نیز ۹ پرونده به ارزش ۶ میلیون و ۳۰۵ هزار ریال ریال تشکیل به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

سروش نیا اضافه کرد: با واحد‌هایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکرده و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه کنند، از سهمیه آرد آنان کسر خواهد شد.

او بیان کرد: ارتقای کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبه‌ها و اهداف کارگروه آرد و نان مهاباد است.

بازرس نان و آرد اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.