مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان خودرو و موتورسیکلت/ایده پلیس راه برای حمل ایمن بیل کشاورزی با موتور سیکلتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: جوانی که با کمتر از ۲۰ سال سن در شهر‌های الوند، محمدیه و مهرگان دست به سرقت ۲۰ خودرو زده بود در شهر کرج دستگیر شد.

سردار حاجیان افزود: حدود ۱۰ دستگاه از خودرو‌های سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد.

دستگیری سارق موتور سیکلت 

جانشین فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و شکایت مالباختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ وجیه اله عبدی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی رد پای فردی سابقه دار را در این سرقت‌ها به دست آورد ند و او را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تاکستان با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از منزل متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ عبدی افزود: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ایده و طرح پلیس راه قزوین برای حمل ایمن بیل کشاورزی با موتور سیکلت

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: یکی از مخاطراتی که کشاورزان در هنگام عزیمت و مراجعت به مزارع و زمین‌های کشاورزی با موتور سیکلت برای سایر کاربران ترافیک ایجاد می‌کند حمل غیر ایمن و ناصحیح بیل کشاورزی است.

سرهنگ بیگلری افزود: در این زمینه یکی از افسران خلاق و کارشناس پلیس راه استان ایده و طرحی با موضوع "طرح نگدارنده ایمن بیل کشاورزان موتورسوار" ارائه کرد که امیدواریم حوادث ناشی از این قبیل را به حداقل برساند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.