مهران فرقانی گفت: کاش سرمربیان داخلی به جای پرخاش کمی دانش فوتبالی را از کارلوس کی روش یاد می‌گرفتند.

مهران فرقانی مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص گلایه اخیرش به کادر فنی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: اتفاقاتی در بازی با فولاد افتاد و من انتقادی از نکونام داشتم، در نهایت سه نفر از دستیاران این سرمربی علیه من مصاحبه کردند. انتقادت من هم به حق بود و گفته بودم اگر کسی سرمربی می‌شود نباید ۹۰ دقیقه بازی به داور اعتراض کند، نکونام و کادرش داور را با اعتراض هایشان ذله کردند! اعتراضات من کلا به فضای فوتبال است و شخص خاصی در صحبت هایم مدنظرم نیست.

او افزود: متاسفانه مربی‌های ما از کی روش تنها پرخاش را یاد گرفته اند، کی روش اگر پرخاشگر بود در کنارش بسیار با دانش بود و بهترین سرمربی فوتبالی بود که به ایران پا گذاشت. کاش در کنار این پرخاش مربی‌های ما علم فوتبالی شان با کی روش برابری می‌کرد.   من همیشه عنوان کرده ام که تمام باشگاه‌هایی که آیین نامه انضباطی را امضا کرده اند به مفاد آن پایبند نبودند و به فضای این چنینی اعتراض دارم.

او همچنین در مورد مشکلات مالی در باشگاه صنعت نفت عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا مشکلات مالی را حل کنیم. به زودی از حامی مالی پولی دریافت می‌کنیم و بازیکنان شارژ خواهند شد.  

فرقانی در خصوص جدایی احتمالی دراگان اسکوچیچ از این تیم بیان کرد: اسکوچیچ حق دارد به شرایط موجود اعتراض کند. وقتی م بینیم استراماچونی با اعتراض جواب می‌گیرد اسکوچیچ هم همین رویه را دنبال می‌کند که کاملا به حق است. اسکوچیچ از برخی تیم‌ها پیشنهاداتی هم داشته است، اما در صنعت نفت می‌ماند.


بيشتر بخوانيد: سرمربی صنعت نفت در محاصره تیم‌های لیگ برتری


انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار