درحالی اوایل هفته جاری معاون سابق درمان و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اتهامات متعدد دارویی و درمانی از سوی اطلاعات سپاه بازداشت شد که خبر‌ها حکایت از انتصاب یک محکوم میلیاردی به جای وی در سمت معاونت درمان دارد.

انتصاب محکوم میلیاردی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرزبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، متلاشی شدن شبکه فساد دارویی در استان البرز که در میان آن‌ها ۵ مدیر ارشد دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز حضور دارند حکایت از بی دقتی یا بی اهمیتی سپردن سکان سلامت مردم به افراد با سابقه مسئله دار است.

در همین زمینه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در انتصاب جایگزین این افراد مسئله دار هم به سوابق افراد توجهی نکرده و سکان درمان مردم البرز را به کسی سپرده است که درست ۳ ماه قبل از انتصابش بدلیل گرانفروشی سلامت به مردم در دستگاه قضایی به چند میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

مهرماه سال جاری و بدنبال انتصاب سیامک جبارنیا معاون بازداشت شده دانشگاه علوم پزشکی البرز به عنوان معاون پشتیبانی، دکتر کریم ریاست این دانشگاه، سید حسن اینانلو رییس بیمارستان خصوصی و لاکچری تخت جمشید کرج را به عنوان معاون درمان دانشگاه منصوب می‌کند.

قابل توجه اینکه، اینانلو در حالی به عنوان معاون درمان منصوب می‌شود که درست چند ماه قبل به جرم گرانفروشی و استفاده از افراد فاقد صلاحیت و مجوز به عنوان کادر درمانی بیمارستان تحت مدیریتش، به جزای نقدی محکوم شده بود.

حال جای سئوال است که انتخاب چنین فردی که در بیمارستان تحت امرش هم از افراد فاقد صلاحیت استفاده می‌کرده و هم با گرفتن پول‌های گزاف مردم را نقره داغ می‌کرده است با چه تدبیری صورت گرفته است و چگونه قرار است به گرانفروشی همکاران خود رسیدگی و نظارت کند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.