تیراندازی در آشوب های آبان ماه خوزستان کار چه کسانی بود؟

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ‌در برخی از ‌شهرهای ا‌ستان اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کردند.

تیراندازی در آشوب های پس از سهمیه‌بندی بنزین خوزستان کار چه کسانی بود؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ حکیم عبداللهی رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان در نشست بررسی و تحلیل عوامل و دلایل اعتراضات آبان ماه امسال که در دانشگاه شهید چمران برگزار شد با بیان اینکه پلیس هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد و حتی در زمان اعتراضات بزرگ‌ترین سرمایه خود را مردم می‌دانست، اظهار داشت: در ۲۷ شهر استان خوزستان اغتشاشات صورت گرفت که در برخی از این شهر‌ها اغتشاشگران با سلاح گرم به سمت نیرو‌های ما تیراندازی کردند.

او با بیان اینکه ناجا و سایر نهاد‌های نظامی و انتظامی به هیچ وجه مخالف اعتراضات مسالمت‌آمیز نبودند، افزود: استفاده از سلاح گرم و تیراندازی، اعتراض نیست و مقابله با چنین موضوعی برای تأمین امنیت مردم وظیفه ماست.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: تامین امنیت مردم در نگاه یک پلیس از نان شب واجب‌تر است، ولی تامین امنیت یک فرآیند جمعی است و باید همه آحاد جامعه در آن مشارکت کنند.

او با بیان اینکه هیچ‌کس دوست ندارد یک مسئله اجتماعی به امنیتی تبدیل شود، تصریح کرد: در همان ابتدا پیش‌بینی شده بود که استان خوزستان ظرفیت این را دارد که کانون اعتراضات شود چرا که حوادث مشابهی در گذشته رخ داده بود.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه شعار ما این است که بزرگ‌ترین سرمایه پلیس سرمایه اجتماعی و مردم هستند، بیان کرد: در استان خوزستان گروه‌های تجزیه‌طلب، تکفیری، منافقان و عوامل مختلف دشمن حضور داشته و فعالیت‌های مخفیانه دارند که این تأمین امنیت مردم را برای ما سخت و دشوار می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.